Snuvig

Nu ligger jag hemma i min säng efter en mysig helg hos H, är nog banne mig sjukare nu än vad jag var när jag åkte till honom men jag känner mig faktiskt lite piggare trots att jag är sjukare, konstigt, och jag hoppas att jag inte har smittat ner H och alla andra stackare som fick åka samma buss som mig hem...
 
Vi har väl först och främst bara tagit det lugnt med tanke på att jag är sjuk så vi har kollat på en hel del filmer, i fredags beställde vi hem pizza och kollade på film, igår var vi ute och promenerade och så åt vi gott på kvällen innan H åkte och jobbade natt, medan han jobbade sov jag så gott och så kom han hem imorse vid 6 tiden, idag åkte jag in till stan 13:30 för att handla och sedan kom jag hem 15:28. 
 
Jag skall fortsätta spendera min söndag i sängen genom att lyssna på härlig och avslappnande akustisk musik, snyta mig, äta choklad, titta bloggar och så kanske jag sätter på någon bra film sedan. 
 
Vi hörs, kram
 
 
Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Kamera: Nikon d40
Copyright 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0