Söndag

Godmorgon, någon som har söndagsångest? 
Det har faktiskt inte jag, kan bero på att jag denna helgen har pluggat och därför blir det inte så stor skillnad till måndag när den väl kommer men sedan beror det också på att det är en veckas lov som väntar, ja, lov och lov men typ. Mina syskon har ju lov denna veckan så jag skall se till att ta lite ledigt, skall ha utvecklinssamtal på torsdag och så skall jag självklart jobba, utöver det skall jag bara plugga lite svenska, så det blir nog en bra vecka. 
 
Nu har jag ätit frukost och bara slappat lite så jag är nu redo att plugga, egentligen inte, men jag måste. Spanskan tycker jag är rolig så den är jag näst in till redan klar med, det är svenskan som är lite tyngre och jobbigare... Haha jaja, det blir nog bra bara jag börjar för det är så det är tyvärr, jag är jätte seg på att börja med det men när jag väl börjat går det absolut helt okej. 
Skall även se om jag skall träffa Sara en kortis idag för att planera sommaren lite, hehe, men mer om det senare ;) 
 
Kram
 
 
 
Sommarmat, åh vad jag längtar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0