Trött

Klockan är bara 20 och jag är riktigt trött, det slog till när vi satt och åt mat förut och jag hade seriöst kunnat somna sittandes vid matbordet, haha, därför blir det nog inget plugg ikväll, tänker sätta på en bra film och när den är slut får vi se om jag tar och pluggar en stund eller om jag gör dessto mer imorgon istället.
 
Imorgon skall jag som sagt plugga och utöver det skall jag åka och gymma, var hos H idag så därför blev det inget gym idag men eftersom syskonen har lov denna veckan kan vi åka och gymma under dagen utan någon direkt tid att passa vilket är väldigt skönt. 
Åkte till H igår vilket är anledningen till varför jag aldrig tittade in här på kvällen, jag åkte till honom vid 16 igår och så kom jag hem idag vid 15 och sedan dess har jag verkligen bara tagit det lugnt. 
 
Nu skall jag starta en film, kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0