världens godaste

Hallå på er! 
 
Jag mår så mycket bättre just nu, förutom lite mensvärk och snuvig näsa är hostan nästan borta och jag känner mig piggare än vad jag gjort på länge! 
Alex följde med mig till Apoteket förut så jag slapp åka själv, väl hemma igen gjorde jag inte så mycket, hjälpte pappa laga mat när han kom hem 17:30 och vi gjorde köttbullar med bacon i, sås och pasta, väldigt gott.
Efter maten har jag tillbringat några timmar framför datan med Malin, tänk vilken fin syster jag har, massa kärlek till henne. 
 
Bakade dessutom de godaste chokladbollarna i hela världshistorien förut, mums så goda dem blev, tyvärr hade vi varken pärlsocker eller kokos men dem funkade utan det också men hade vi haft pärlsocker hade dem blivit lite sådär extra goda. Men äsch, jag kommer ihåg hur jag gjorde så jag får göra om dem så fort vi köpt allt som behövs. Vi gör nog chokladbollar en gång i veckan här hemma, okej, ibland blir det uppehåll och ibland bakar vi det fler än en gång i veckan men ungefär blir det chokladbollar en gång i veckan, rätt sjukt egentligen? Haha, men det är ju gott. 
 
Nu skall jag skriva några inlägg som kommer upp här imorgon, träna lite och så skall jag tvätta ansiktet och sedan sova, imorgon måste jag orka plugga och på eftermiddagen skall jag jobba. 
 
Kram 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0