Avsked

Hallå och godmorgon!
 
Åkte till Julia i torsdags och så sov jag hos henne, igår så lagade vi god lunch, promenerade och så följde jag med henne till hennes nya jobb. Mötte efter det upp H och så promenerade vi till Feskekörkan där vi satte oss i solen och pratade innan vi gick till Julias jobb och fikade, promenerade ännu mer i solen, handlade och sedan åkte jag hem klockan 18:28. 
Igår på kvällen var jag ute på en promenad med Spyker och så umgicks jag bara med famljen, somnade dessutom ganska tidigt eftersom jag skulle upp 06:40 idag för att åka med och lämna av Malin och Lena på flygplatsen. Dem skall vara i England till på Fredag och jag är så glad för hennes skull att hon skall få uppleva detta, tror att hon kommer få det super roligt!
 
Nu har vi kommit hem igen och jag skall bara skriva klart här innan jag tänker sova i någon timma, är helt slut och jag har så ont i huvudet, resten utav dagen händer inte så mycket, jag skall plugga och städa lite i mitt rum. Skall även kolla med Alex om han är redo att börja fixa i sitt rum, skall spackla m.m så att vi kanske kan börja måla i morgon, super kul. 
 
Vi hörs. kram
 
 


Kommentarer
Anonym

omg va fin du e!
Vill ha dej

2015-03-07 @ 17:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0