GRATTIS ALEX!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Alex 18 årsdag, hurra hurra hurra!! :D <3
 
Vi var uppe klockan sju och sjöng vackert, lämnade packet och gjorde frukost på sängen. Planen var att köpa med mig smörgåstårta hem igår från stan när vi var inne och köpte presenter men det glömde jag bort så det kändes lite tråkigt då han pratat om det och varit sugen på det i flera veckor nu, jaja, det får han äta en annan dag helt enkelt. 
 
Nu ligger jag i sängen och har pluggat i en timma, skall nu stressa lite med att fixa mig för om en timma åker jag och födelsedagsbarnet in till Göteborg för att äta på restaurang, fika och shoppa. Skall bli så himla roligt att få bjuda min fina (lille)bror på detta nu när han fyller år, vill att han skall minnas sin 18 årsdag för det gör ärligtalat inte jag. Kalas blir det nästa helg när Malin kommer hem från England så det skall bli väldigt kul och då hinner vi måla om och fixa i hans rum innan vilket var en utav presenterna han fick utav oss. 
 
Kram, vi hörs ikväll!
 
Tänk att just jag fick världens finaste, roligaste och snällaste bror, vilken lyx! Massa kärlek till honom <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0