Om Alex födelsedag

Jag och Alex åkte in till Göteborg klockan elva och då gick vi raka vägen till Jensen´s Bøfhus för att äta lunch. 
Vi tog varsin Lunchbiff vilket var det godaste vi ätit i hela våra liv, köttbiten var helt fantastisk och det går inte att beskriva med ord hur god den var, till det tog vi en cider och en vatten som vi delade på. 
 
När maten var i magen och vi var mätta och belåtna gick vi till Tshirt store och köpte en tröja till Alex, därefter promenerade vi till Haga där vi satte oss på Husaren och åt efterrätt/fika, vi delade på en biskvi större än min knytnäve och så åt vi det näst godaste vi ätit i hela våra liv nämligen deras chokladcheesecake som var riktigt äckligt god. 
Vi lämnade Husaren proppmätta och så promenerade vi till en secend hand affär där jag köpte mig en snygg vårjacka, kändes rätt att passa på att göra det när det var strålande sol ut, kan även passa på och säga att jag fyndade ett par svarta snygga converse där för 60 kr dagen innan, sjukt. 
 
Därefter tog vi spårvagnen till Nordstan där vi gick och handlade mat på Hemköp, tog bussen hem klockan 15:58, när vi kom hem började jag med maten och klockan 18:30 ungefär satt vi alla runt bordet och åt kött, pommes, sås och sallad, kvällen avslutades med tårta och sådär mycket mat har jag nog aldrig ätit under en och samma dag innan, haha. 
 
Jag är sjukt nöjd med dagen och det tror och hoppas jag att Alex också är, för min del blev Alex 18 årsdag super bra men god mat och härliga promenader i den något värmande vårsolen. 
 
Här kommer några bilder:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0