Tisdagens planer

God morgon tisdag, hoppas ni alla får en fin dag! 
 
Idag skall jag in till stan med Malin och Ida, det är nämligen så att våran bror fyller hela 18 år imorgon så vi skall in till stan för att kolla efter någon present, utav mig skall han få ett restaurang besök imorgon på hans födelsedag men vill ändå köpa något paket som han kan öppna också.
Så klockan två när dem slutar skolan tar vi en tripp till Göteborg, skall även ringa mormor om någon timma och kolla om vi kan komma förbi och säga hej innan vi åker hem och så är planen att jag skall förbi Backaplan och Rusta och köpa med mig färg så att jag kan måla om i mitt rum, fast nu när jag tänker efter får vi se om jag fixar det redan idag eller om jag gör det någon annan dag senare i veckan. 
 
Nu skall jag gå ner och äta frukost och ringa några samtal, skicka iväg några viktiga mejl och sedan göra mig redo att åka. 
 
Kram
 
(Alex har fått en ny skoldata medan hans gamla är på lagning vilket betyder att det inte blir bilder till inläggen, ber om ursäkt för det, men hans gamla data kommer förhoppningsvis tillbaka snart!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0